Oh no you didn´t?



Nog för att jag är på ständig jakt efter mannen i mitt liv, men inte går jag väl omkring och äter varenda karl till lunch direkt och speciellt inte mina killkompisar som dessutom är upptagna. Men det är iaf vad vissa verkar tro. Så, here we go again...

Jag har en killkompis som jag kännt i flera år. Vi kan kalla honom A. Han bor i Stockholm och vi pratar om precis allt mellan himmel och jord. Oftast får han lyssna på mina ständiga problem som jag har med männen i mitt liv. Att prata med sina vänninor om killproblem är en självklarhet och visst kommer vi väl fram till en och annan analys. Men att prata med en kille om sånt, det är intressant ska ni veta. Joo för då får man en killes syn på det hela vilket varit extremt givande många gånger. Dessutom tänker oftast alla killar likadant så svaren blir på det sättet mer sannolika.

Oj vad jag flög iväg på nåt helt annat nu. Joo jag och A pratar iaf en hel del. Men vi är bara kompisar och inget annat, han befinner sig liksom i ett förhållande och jag har ju haft mina män hit och dit. Hur som helst, vi är mycket bra vänner. För en tid sen så va hans andra hälft som vi kan kalla S otrogen mot A. Det blev då såklart en massa tjafs och så men efter mycket om och men blev dom sams och fortsatte sitt förhållande ändå. Men detta har ju gjort att hon är ständigt orolig för att A ska ge igen och själv ha en liten affär vid sidan av. Fast så dum är inte han. Ändå hade S seriöst snokat igenom hela hans dator häromdagen. Där hade hon hittat konversationer från msn som va sparade. Självklart läste hon alla och fick genast för sig att A va otrogen, hör och häpnad med MIG!? What? Våra konversationer på msn innehåller inte annat än helt vanliga saker som jobb, fester, kläder..osv. Ändå trodde hon att jag lagt beslag på honom. Herregud, nu får man visst inte prata med sina killkompisar utan att bli misstänkt som det "svarta fåret". Men det kanske räckte med det faktum att jag är singel, jaa för då är man ju tydligen ett hot som vill ta alla andras pojkvänner.

Jisses, snacka om att vara orolig. Det är iofs tillåtet men inte fan snokar man igenom sin pojkväns dator? Nej det är lite överdrivet. Personligen skulle jag aldrig ha samvete till att kolla igenom verken min pojkväns dator eller telefon. Då är det bättre att som sagt fråga honom direkt och kräva ett svar. Att snoka är bara fult och det slutar bara med att hela grejen förstoras upp.

Aja, nog för att jag är en jävla maneater men jag har inga planer på att bli ihop med alla mina killkompisar iaf.

Men en annan karljävel behöver jag, undrar om det finns nån vettig över till mig? :)

puss

Kommentarer
Postat av: k-k-k-katie!

haha fy fan jävla brudar!! dom tror automatiskt att man ska hugga deras män om man är singel! kolla bara på 2min<3t o hans jävla pyskbrud!



herreguud!



vi kan ijuhförsiiiig ICKE rå för att vi är såå heta så alla män egentligen vill va med oss hahaha!



MAO love.

2008-07-04 @ 14:55:12
URL: http://bloggis.se/lito
Postat av: ...

nej man ska inte snoka och rota bland killens grejer det är ju förbjudet!!

2008-07-05 @ 16:04:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0