Shake your money maker



Igår blev det lite spontant fest. Hade inte tänkt gå ut alls men sen drog Bella med mig på en inflyttningsfest nånstans i Vasastan, massa nytt folk och desto mer vin. Så innan jag visste ordet av hade jag dragit på mig en kalasfylla. 

Träffade en massa nya människor vilket alltid är trevligt. En av dom va väl lite speciell då kan man säga.  Jaa det va en kille där som vi hade blivit lite varnade för redan innan han kom till festen. Han va enligt paret som hade festen en såndär kille som raggade via sina pengar. Som överdrev vad saker och ting kostade och allmänt ville skryta om sina grejer. Detta blev genast bekräftat så fort vi började prata med honom. Jisses, han skröt ju om precis allt. Först hade ett föredrag om hur dyr hans guldklocka va. Enligt honom kostade den nästan 40 000. Fast vi hade fått reda på av säkra källor att den bara kostade 4000. Det gjorde att det blev extra kul att lyssna på hans skryt om den ganska fula klockan. Jag skrattade hejdlöst och killen förstod inte riktigt vad som var så kul, haha! Aja, sen fortsatte han tjata om hans tatueringar. Han hade båda armarna fulla med gaddar. Varje arm hade visst kostat 40 000 tillsammans. Det kan iofs stämma men man behöver inte skryta om det. Sen hade karln tydligen två jättedyra katter där hemma och hans nya keps kostade ju även den hur mycket som helst.

Herregud jag klarar inte av sånna där killar. Vad tror dom, att dom får sig nåt genom att tala om exakt hur mycket saker och ting kostar!? Visst det finns säkert en och annan som faller för det men jag gör det garanterat inte. Är inte speciellt upphetsande att få reda på hur mycket en tatuering kostar. Tatueringar i sig är hett men vad dom kostar spelar ingen roll, det blir inte hetare ju dyrare den är. Guldklockor ska vi inte ens tala om. Inte när dom ser ut som nåt man vunnit på Liseberg. Nej och mina pärons katt kostade 50 öre och han är lika dyrbar som en perserkatt för flera tusen.

Nej att ragga via sina pengar är inget annat än billigt faktiskt.

Om nån undrar fick inte den här killen nåt ragg, inte vad jag kunde se iaf. Man kan ju alltid hoppas att han hittar nån liten golddigger som vill spegla sig i hans guldklocka. Personligen hoppar jag över.

Nu ska jag fortsätta med att vara bakis. Imorrn börjar jag jobba igen, yeah.

puss


Kommentarer
Postat av: bell

vi borde skicka ut en allmän varning för the champinjon!kännetecken:vita fula byxor,ful-kepa,hängmage och champinjon-frisyr!

2008-07-06 @ 23:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0