We gonna party like its your birthday



Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering men solen lockar mer än datorn faktiskt. Ja för nu är det helt plötsligt sommar igen. Skönt iofs men den hade gärna fått dyka upp på min semester.

Igår blev det som vanligt fest, denna gången hos A. Innan vi gav oss på vinet käkade jag, Emma och Bella god mat här innan vi tog oss till festen. Sen pimplade vi i oss en massa iskallt vitt vin som satte sina spår efter inte allt för lång tid. Festen flyttades efter ett tag ut till balkongen där jag och Emma började prata med en kille som gick förbi nedanför. Efter en massa kallprat övertalade vi honom att klättra upp för balkongen och hänga med oss. Sagt och gjort, karln svingade sig upp på några sekunder (dock med hjälp av en stol han snodde på innergården). Strax därefter visade det sig att han känner halva festen. Herregud, den här stan är verkligen för liten. Vi som trodde alla skulle bli glada över att vi smugglat in en främmande karl till festen. Aja, det blev iofs kul ändå för han ringde dit alla sina manliga vänner som sen strömmade in. Fast dom gick in via ytterdörren och hoppade över balkongvägen.

Riktigt trevliga karlar måste jag säga. Blev en hel del diskussioner på balkongen tillsammans med ännu mer alkohol. Trevligt ända tills nån började härja om att vi alla skulle ta oss till krogen istället. Så det blev en promenad dit som iofs behövdes. Väl på krogen började alla en efter en banga ur och dra sig hemåt. Alla utom jag och Emma som minglade runt på Harrys tills dom stängde. Fy fan va kul det va. Vi va kalasfulla och pratade med allt och alla. Jag blev uppraggad av en Brad Pitt-look a like som pratade skånska. Emma träffade en kille i gul tröja som pratade engelska och skröt om att han hade en massa "weed". Vi tackade nej till weed och minglade vidare. Hängde istället med två karlar som pratade mer än vad vi gjorde och eftersom det är jobbigt att vara tyst så pass länge blev vi inte långvariga där. Därefter gick vi till dansgolvet och bjöd på jätteful dans. Folk runt omkring tyckte att vi va jobbiga. Vårat nästa "offer" blev en av vakterna, vi läxade upp honom på ämnet vett och ettikett eftersom han såg så arg ut och faktiskt va otrevlig till en början. Vet inte exakt vad verken jag eller Emma sa till honom men han log iaf när vi gick därifrån så då kan man ju säga att vi lyckades vända hans humör iaf.

Sen sprang klockan iväg som bara den och när vi ska gå ut möter jag en "gammal goding". En kille jag rullade runt med i sänghalmen relativt ofta för ungefär 2 år sen, även kallad P. Jisses, jag trodde aldrig jag skulle stå och småprata med honom nån mer gång. Men där stod vi och malde på hur länge som helst. Han va riktigt trevlig och öste hur mycket komplimanger som helst över mig. Lite kul att höra med tanke på hur länge sen det va vi hade med varandra att göra. Inte helt otippat ville P avsluta våran konversation med en "återförening" i hans nya säng, haha! Jag va inte så svår att övertala men nu ska ni inte tro att det blir några smarriga detaljer här inte. Nej för P skulle först gå och köpa mat, jag gick hem så länge och lovade att ringa honom sen. Hoppsan! Clara råkar somna, olägligt. Blev lite arg på mig själv imorse. Hade inte varit fel med en återförening med just P med tanke på att jag vet att det inte skulle blivit en dålig återförening. Aja, skrev och bad om ursäkt idag. Fick ett svar för inte så länge sen och det verkar som att det går att skjuta fram den där återföreningen, bara den blir av! Jaa, nåt sånt stod det!

Hmm, ibland är inte mitt liv så jävla tråkigt ändå..

Usch jag borde sova! Känns iofs som att jag inte gjort mycket annat idag. Men den här värmen som tar sig in i min lägenhet gör att man blir konstant trött ju.

Först ska jag klippa några avsnitt med Sex and the city tror jag.

puss

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vem e P? :P

2008-07-28 @ 11:14:31
Postat av: tibby

fy fan din lille javel! aterforening?? shit P azzz...hemma om 11 dagar hall ut!!



love you MAOOOOOOO!

2008-07-30 @ 09:37:34
Postat av: Bell

Clare,nu får du fan lära dig att komentarre min blorre alltså :D FYI du är med på bild i min blogg iiiiigggeeeen :D Love u!Purre Moahahahah

2008-07-30 @ 23:29:11
URL: http://starsailor84.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0