Back on track



Jag lever och andas för er som trodde nåt annat. Orkar dock inte rabbla upp exakt vad som fått mig att må dåligt. Inte in i minsta detalj iaf. Kan säga så mycket som att det hade med N att göra. Men det kanske inte va såå svårt att gissa.


Jag är bara så jävla blind, dum och naiv!


Sad but true.


Men nu är jag trött på att gråta, det klär mig absolut inte så jag har samlat nya krafter (fan va djupt det lät). Det betyder dock inte att allt är guld och gröna skogar som man brukar säga men jag tänker iaf försöka ta vara på den här semestern som i princip nyss började.


Det va allt för mig så länge. Skulle mest tala om att jag inte gått upp i rök.


puss


Kommentarer
Postat av: Jajje;)

Härligt gumman...välkommen tillbaka. Hoppas att N låter dig vara ifred nu!! Tack för att du väntade på 10an med mig senast;) Puss

2008-06-24 @ 21:10:52
Postat av: anonym

Kul att höra! :)

2008-06-24 @ 23:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0