Boys will be boys



Glömde ju att nämna en detalj i det tidigare inlägget. När jag va på väg till päronen igår trippade jag förbi stångebros uteservering där några välkända grabbar satt och tryckte i sig bakfyllekäk. Japp där satt tre av min brorsas kompisar och gick igenom helgens händelser, en efter en. Jag ångrade nästan att jag gick fram och hälsade.

Jag har ju iofs tjatat om hur nyfikna jag och mina kompisar är på allt som har med killsnack att göra. Vad säger dom när vi inte hör? osv..Hmm, igår fick jag ett slags svar. Eller jag hoppas att det svaret inte gäller ALLA män, utan bara mina brorsas mansgrisiga polare. Dessa killar hade visst haft varsinn lyckad helg, med andra ord hade dom fått napp i krogvimlet och eftersnacket befann sig på en extremt låg nivå.

För det första kunde man tydligt höra deras överdrift, för det andra verkar det som att vissa killar går över lik för att få sig nåt. Dessutom verkar åldern inte ha nån som helst betydelse för endel. Men det va bara en parantes. Iaf så hoppas jag inte att männen jag haft i mitt liv pratat sådär om mig! Skulle gärna lägga in några citat från konversationen mellan dessa killar men jag vill inte använda så fula ord här i min kära dagbok.

Tänkte mest tala om att jag iaf fått en inblick i hur killsnack kan låta. Med andra ord, överdrivet, hånfullt och omoget. Låt oss som sagt hoppas på att alla män är olika!

Undra vad jag får svar på här näst!? Tydligen måste man ju forska sig fram för än så länge har jag inte sett en skymt av boken vi alla väntar på - "Så funkar en man".

Tänk om det verkligen skulle uppenbara sig en sån bok. Jisses, det skulle ju bli en storsäljare på en gång. Trust me on this!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0