Catch me if you can



Ni minns väl den upptagna killen jag berättade om för bara några inlägg sen!? Han som efter många desperata försök till att vara otrogen mot sin sambo faktiskt gav upp. Om nån inte vet vad jag yrar om kan ni läsa inlägget "Igen" och friska upp erat minne. Jaa iaf, jag trodde väl aldrig att jag skulle springa på honom igen och skulle jag lyckas göra det kunde jag inte tänka mig att han skulle fortsätta att ens försöka. Jag trodde det va nåt han fick för sig på fyllan.

Nu va jag precis iväg och skulle handla lite. När jag kommer ut ser jag nån jag svagt känner igen. Jisses det är ju för fan han tänker jag och hoppas på att han inte ska känna igen mig. Men killen verkar ha förvånansvärt bra minne för han hälsar och ler sitt största när han får syn på mig. Ändå hade jag gömt mig bakom ett par feta solglasögon. Fan då! Iaf så hejar jag lite snabbt och fortsätter gå i hopp om att han inte ska börja prata med mig men det är just det han gör i nästa sekund. Han undrar om jag kommer ihåg honom och om jag inte håller med om att det va tråkigt att det inte slutade trevligare än vad det gjorde. Med det menar han väl att det va tråkigt att jag dissade honom och flydde iväg till Platens istället för dra med honom hem och hjälpa honom med att bidra till att vara otrogen.

Jag svarar några korta svar samtidigt som jag sakta går vidare, allt för att visa att jag inte direkt ville stå där och småprata med honom. Han ser besviken ut när jag kläcker ur mig att kvällen slutade alldeles utmärkt. Vad trodde han!? Att jag dissade honom på skoj och att jag ångrar mig massor nu i efterhand? Nej, skulle inte tro det. Alltså dessa upptagna män, jag blir så trött! Aja, skyllde sen på att jag hade bråttom. Han sa att han hoppades att vi sågs ute snart, haha det hoppas INTE jag.

Den här stan är fan för liten för att man ska bli förvånad när sånna här saker händer. Nae, jag ska sluta handla på Hemköp alltså. Man vet ju aldrig vem man träffar på där tydligen.

Vart finns alla normala och icke upptagna män i den här stan!?

Det är en förjävla bra fråga!

puss

Kommentarer
Postat av: Zara

Shiiit vilken kille! hehe han verkar vilja vara singel!? :D

2008-06-30 @ 22:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0