Igen..



Åter igen ska jag tjata om dessa upptagna män! Jisses, det tar ju aldrig slut. Helgen bjöd ju som ni alla redan vet på festligheter. Skrev ju i tidigare inlägget att det blev after work i fredags t.ex. Nämde dock aldrig detta eftersom jag känner mig tjatig men jag kunde inte hålla mig nu. I fredags va det nämligen en såndär upptagen karljävel som fick upp ögonen för mig förstår ni. Han va mest trevlig i början och skulle sitta vid vårat bord (brevid mig) och diskutera allt mellan himmel och jord. Efter ett tag började karln även flörta hej vilt och då han tidigare nämt att han va där med sin sambo tyckte jag det blev liite knivigt. Där sitter han och viskar i mitt öra att jag "luktar så gott att det reser sig.." (citat) medans hans sambo när som helst kan dyka upp och tro att JAG lagt händerna på hennes karl. Fast det va han som raggade på mig, men sånt vill ju ingen se. Det är som jag tidigare har sagt, det är alltid vi singlar som får skiten. Ohh well, denna kille gav sig inte. Han praktiskt taget följde efter mig vart jag än gick. Till en början va det som sagt mest flörtande men sen började han även viska fräcka förslag i örat på mig. Så fräcka att till och med jag blev stum. Jag svarade med att han faktiskt hade sambo och kanske borde viska fräckisar i hennes öron istället. Men då sa han emot och menade på att hon ändå va så tråkig, jobbig och ful (?). What the fuck!? Varför i HELVETE är man tillsammans då? Åh jag säger ju det, att jag känner mig tjatig men nu måste jag ha ett utlägg om detta IGEN. Killar som inte ser nån som helst lycka i sina förhållanden, som kollar efter andra, som pratar skit om sina sambos och som är villiga att vara otrogna utan tvekan. Dom borde verkligen tänka efter två gånger innan dom handlar. Jag menar, att flytta ihop med nån eller förlova sig är en ganska stor grej. Jag personligen skulle aldrig göra det med en kille jag inte är riktigt hundra på att jag vill leva med. I så fall är det ju extremt onödigt att ens fundera på det. Kollar man dessutom in andra och ser på otrohet som en skitsak. Då är det ju ännu en anledning till att inte va ihop med nån alls. Då kanske singellivet är det bästa alternativet.


Jag vet att jag inte bara tjatat om detta tidigare, jag har även erkänt att jag flera gånger träffat upptagna killar. Med andra ord varit en slags bov i dramat. Jag vet inte om det är så att jag blivit äldre och möjligtvis en aning klokare nu. Men i fredags kände jag bara att sviniga karlar som han verkligen inte bör få sin vilja igenom. Han kan gott promenera hem med sin sambo och va så jävla olycklig då. För det är ju ändå hans val. Han hade väl tänkt få sig ett litet spännande äventyr för att krydda upp sin tillvaro lite och för att sen glatt skutta hem till den trygga lyan igen med nya "krafter". Krafter som håller i sig tills nästa gång han är ute i svängen och får syn på nåt som är mycket mer intressant än hans gamla tråkiga sambo. Herregud, är det så vissa vill ha sitt liv? Tydligen!


Nej, jag kör mer på det här med att man bara lever en gång och då ska man fan vara lycklig! Är man inte kär, gå vidare! Har man tröttnat, gör nåt åt det! Stör man sig på sin partner, prata om det! Men för guds skull, tro inte att saker och ting blir bättre av lögner, otrohet och ständig tystnad!


Killen blev förövrigt sur när jag lite snyggt dissade honom, så han gav sig äntligen och gick därifrån stackarn!


Får hoppas att min framtida man inte beter sig såhär, då blir det synd om honom kan jag säga!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0