Fabulous



Jaa jag har äntligen sett den! "Sex and the city" filmen. Vi va ett helt gäng som va och såg den i söndags. Jisses, den hade ju ALLT. Kläderna, skorna, männen..osv. Jag som är en riktig sex and the city-nörd fällde självklart även en tår, haha tönt! Aja, skulle hur som helst kunan se den hur många gånger som helst! Lovely!

Eftersom jag varit dålig på att uppdatera är det ju ingen som vet att jag varit sjuk men det har jag iaf förstår ni. Jaa inte nog med vissa tråkigheter, förkyld ska man tydligen bli oxå. Japp, blev totalt genomförkyld förra veckan och bara hostade hela tiden. Hade dessutom svinont i bihålorna vilket gjorde att det konstant rann i ögonen. Fy fan, det va inte ens kul alltså. Jag blir ju iofs nästan aldrig sjuk så jag antar att det va rätt åt mig.

Men nu är jag nästan helt frisk och redan laddad inför helgens festligheter. På fredag blir det utgång med diverse. Alla har ju kommit hem för sommarlov och semester så det är hur kul som helst. Sen blir det födelsedagsfest på lördag, är redan hur laddad som helst.

Just det, på tal om Sex and the city igen. Här kommer helt fantastiska bilder på Carrie & Mr Big eller Sarah Jessica Parker och Chris Noth som dom egentligen heter. Dessa bilder är tagna för det ultimata modemagasinet Vogue. (klicka på bilderna så blir dom större)

     
    
    
    


Nu ska jag dyka ner i soffan och kolla på Scrubs.

puss

Kommentarer
Postat av: Elin

Jasså så det är du som har smittat mig... Grr..!

2008-06-26 @ 11:19:57
URL: http://kalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0