Ny tatuering



Jag har gått hur länge som helst och tänkt att jag ska boka tid för min tredje (och sista..?) tatuering. Men det har inte blivit av. Men idag blev det hör och häpnad faktiskt gjort!

Jag har ett halsband som jag fick av min bror när han varit i Sri lanka för flera år sen, det föreställer mitt namn med sri-lanka-bokstäver. Denna text ska jag ha på min vänstra vrist, på högkant eller vad man säger. Dels för att det är personligt men även för att bokstäverna i Sri Lanka är totalt annorlunda så man ser liksom inte vad det står. Skulle aldrig tatuera in "Clara" med vanliga bosktäver direkt. Det skulle inte bli samma sak.

Iaf så tog han bild på mitt halsband och ska rita upp det på papper och fixa lite, kommer bli kanonbra! Dessutom har jag viljat göra den här tatueringen hur länge som helst så det ska bli grymt att äntligen få den gjord! Fast han hade dåligt med tider så det blir inte av förrän den 2:a september, tyvärr!

Efter den gadden får det vara nog, fast jag vet ju att har man gjort EN vill man bara ha fler. Jag har ju min skorpion (mitt stjärntecken) på högra vristen, det va min första. Sen blev det en stjärna på höger handled. Den gjorde förbannat ont men den är fin. Som sagt, får se om man lyckas stanna på tre stycken.

Nu ska jag iaf sova, är svintrött och har tusen saker att styra med imorrn.

Godnatt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0