Pimp your drink



Jag hade ju lovat att uppdatera helgen så det är väl bäst jag gör det!

I fredags blev det utgång med Emma och Sanna. Förfest i mitt crib, eller jaa vi drack några cider bara. Så det va rätt lugnt. Musiken bestod av gamla discolåtar från det ljuva 90-talet spelandes direkt från youtube, jisses vad skulle man göra utan youtube!? haha ;)

Drog ner på Platens sen och det va vi absolut inte ensamma om, fy fan va folk! Det märktes att det va lönehelg. Minglade med det mesta och dom flesta och tydligen va vi snygga oxå för det va länge sen jag varit med om så många raggförsök på en och samma kväll. Fast vissa hade ju sämre raggrepliker än andra kan jag ju säga. Aja, sjukt kul hade vi iaf men som sagt så va det en lugn kväll eftersom man va tvungen att orka med lördagen med. Sen är man ju inte 20 längre såå, det tar ju på krafterna och partynerverna.

Sov för länge i lördags och missade ett sjukt fint väder och att hinna gå på stan. Hann i princip bara gå rakt in i duschen och vidare in i garderoben för att välja ut nåt fabulous för kvällen. Sen gick jag och Emma upp till stan och käka en jävligt sen lunch för att förhindra en utekväll på tom mage. När vi grundat med lite mat promenerade vi till Bellas birthday-party som va hur kul som helst. Innehöll det mesta. Massa trevligt folk, singstar (till och med JAG sjöng), alkohol i mängder, fuldans till dålig musik, balkong-häng, krossade glas..osv. Det va dessutom så jävla gött och inte tänka på vissa tråkigheter som hänt och bara festa och försöka ha kul istället. Det här tråkiga, ni vet. Det snurrar i huvudet heeela tiden men jag kan upplysa om att det där med att "supa bort sina bekymmer" inte är nån myt. Efter några cider va jag på rätt så bra humör. Sen blev jag bjuden på shots som smakade typ jäger fast starkare. Dom slog till på en sekund och då kunde man ju tro att jag va totalt bekymmerslös.

Ringde en taxi som aldrig kom så det va bara att vingla ner till stan. Dom andra hoppade in i en kö till Harrys. Jag gick rakt på en av vakterna jag känner, blinkade lite med ena ögat och log mitt sötaste. Sen trippade jag in, jag är så himla VIP ibland, haha! Nae men sen blev det dans för hela slanten tills tassarna sa ifrån. Då blev det bordshäng och lite mingel. Hade riktigt kul, behövde verkligen en riktig jävla utekväll så att mitt huvud kunde få en paus från alla jobbiga tankar som sagt.

Blev att gå hem med skorna i handen sen kan jag tala om. Det är förjäkla snyggt med högklackat men att det är bekvämt är en vit lögn.

Söndagen har varit perfekt för oss med huvudvärk. Mycket sömn, lovely! Sen åkte jag till päronen en sväng och blev bjuden på mat och jordgubbar. Sen vidare hem för soffläge och film.

Usch nu är det bara en vecka kvar tills man ska börja jobba igen. Måste det gå så fruktansvärt fort!?

Ska sova nu, har hört ett rykte om att det blir fint väder i veckan iaf. Tackarrr!

puss

Kommentarer
Postat av: bell

haha, kan meddela att taxin vi ringde inte var en taxi :D det var ett vanligt hem nr!!!någon skrattade nog gott åt oss som stod o väntade :D PArty snart igen..tycker vi drar en gyllenfest näst nästa helg!På!?Puss

2008-06-30 @ 12:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0