Etta på utelistan

image195

Nej nu är ju den här ledigheten snart slut. Varför ska det gå så fort? Aja, är bara att get back to work och gilla läget. Blir iofs inte hel vecka vilket är gött. Igår blev det iaf påsklunch med familjen. Min bror mobbade mig för att jag har blivit tråkig. Han sa att jag och mina kompisar va etta på utelistan (finns det ens en sån?). Anledningen va att vi numera aldrig dyngar ner oss totalt, alltid går hem tidigt från krogen och ibland inte går ut överhuvudtaget bara för att alla är trötta. Jag protesterade förr fullt till en början, sen insåg jag att han hade rätt och då fick jag försvara mig med att det inte va lika kul ute längre samt att när man jobbat hårt en hel vecka blir man trött. Jaa, jättedåliga ursäkter jag vet.

Hur som helst skulle vi bevisa motsatsen igår och göra ett försök att ta oss in på innelistan istället. Först gick jag, Becka och Emma till Hemköp och handlade en salig blandning med onyttigheter att frossa i. Allt detta slank ner tillsammans med en massa påskmust, till en början. Sen gick vi lös på alkoholen. Herregud vilken extremt onyttig kväll då, usch! Aja, började dricka och blev onyktra. Pratade om allt mellan himmel och jord, fast vissa ämnen va mer oanständiga än andra. Vi pratade nämligen en hel del om penisar. Diskuterade både omkretsar, längd, färg, form, hastighet, omskurna penisar och pung-utséenden. Med andra ord, inget snack för känsliga människor. Bara skamlösa töser som vi. Självklart pratade vi inte bara om det men det va garanterat huvudämnet. Är inte det typiskt oss? Jovars.

Efter allt skitsnack och drickande promenerade tre onyktra damer till ner stan, kallt, blåsigt och jävligt va det. Hoppade in i en lååång Platens-kö som va full med minderåriga. Kändes som att en högstadieskola, eller möjligtvis en gymnasieskola hade studiebesök. Orka? Nej det gjorde vi inte, utan drog oss ur kön. Gick helt ärligt hem, då va man tydligen fortfarande onykter och fnittrig som en fjortonåring. Skapligt onödig fylla!

Okej, nu kan jag nästan hålla med om att vi verkligen är etta på utelistan.

Vaknade med lindrig huvudvärk idag. Soffläge och kaffe står överst på listan för tillfället. Va ett jäkla tjat om listor alltså, haha! Aja, ska iaf inte göra allt för mycket idag kan jag lova. Möjligtvis vara social med min bakfulla vänner.

Förövrigt så är N töntig.

puss

Kommentarer
Postat av: sofia

berätta mer om N då. gör helst ett helt inlägg om karlfan.. detaljer och annat. smarrigt

2008-03-23 @ 17:09:27
Postat av: k-k-k-kaatiiie!

hahaha baby då! en fylla är aldrig onödig när man får smaskig information om PENISAR!

nae skriv inte nåt inlägg om N...det blir så kort o går så fort o läsa då..för det enda som kan sägas om karlfan är juh: T Ö N T!

puss!

2008-03-23 @ 20:04:29
URL: http://bloggis.se/lito
Postat av: viktor

haha! "etta på utelistan" frågan är ju när din bror ska hamna där kanske snart är dax!men det vägrar ja inse!!!

2008-03-24 @ 18:21:49
Postat av: anonym

din blogg äger! kikar in här varje dag! måste även tillägga att du verkligen inte ligger på utelistan..tvärtom!!

ha det bäst!

2008-03-24 @ 18:53:56
Postat av: Holm

Våga vara dyng!

2008-03-24 @ 19:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0