Happy holiday

image194


Jaha glad påsk får man väl lov att säga idag då. Jisses va fort det går, tyckte inte det va länge sen man önskade varandra god jul. Tiden går tydligen fort när man "har roligt", eller jaa, jobbar hela tiden och knappt har tid att kolla på klockan eller hålla reda på vilken månad och vecka man befinner sig i. Som jag har sagt förut, det märks att man numera är vuxen.


Aja, jag klagar inte. Jag gillar alla högtider som innebär röda dagar och ledighet. Dessutom gör påskmusten sitt också. Jag är galen i påskmust och skulle antagligen kunna dricka litervis om jag fick chansen. Närå men förjävla gott är det. Påskägg däremot växte man ifrån när man va typ 10 kanske. Fast ibland ska min mamma va så fruktansvärt nostalgisk så då gör hon iordning varsitt påskägg till mig och min bror. Är iofs ganska gulligt men, men.


Nähä nu ska jag iaf iväg och äta påsklunch med familjen.


GLAD PÅSK!


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0