Instängd

image188

Jag är såå fruktansvärt trött på mitt crib. Eller det är väl mest storleken jag börjar tröttna på. Dessa 31 kvm kändes helt okej till en början, men nu känns det bara instängt och litet. Är dessutom trött på att konstant bädda sängen eftersom den syns hela tiden, är heller inte kul att aldrig få plats med det man vill ha. Ta min soffa som exempel. den är obekväm as hell och jag gillar den absolut inte men den är en av få soffor som faktiskt får plats i min lägenhet. Är svårt att möblera ett litet place oxå! Nej tror det är dax att byta upp sig! Frågade min hyresvärd häromdagen om jag kanske kan få en större lägenhet i samma hus, för på nåt konstigt sätt har jag värsta förkärleken till det här huset. Det är centralt och hyrorna är löjligt billiga. Han visste inte riktigt hur det va med den saken men han skulle höra av sig. Hoppas det finns nån ledig, jag är helt laddad i så fall.

Aja vi får se hur det blir!

Hur som helst är det iaf fredag idag. Hade varit riktigt lovely om man varit ledig hela helgen men icke. Jobb imorrn tydligen, blä! Jag behöver sova juu! Iofs har man ju en långhelg framför sig nästa vecka när det är påsk och grejer.

Ska iaf ta det lugnt ikväll, blir däremot fest imorrn! :)

Naeh ska dricka lite kaffe innan jag sätter igång och städar. Ser förjävligt ut här nämligen.

puss

Kommentarer
Postat av: k-k-k-kaatiiie!

kommerruuuu snaaart????

2008-03-14 @ 20:10:36
URL: http://bloggis.se/lito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0