Svineri

image191


Pratade nyss med min kusin som är hemma från London, vi hörs tyvärr alldeles för sällan. Det blev iaf en rejäl uppdatering och en himla massa skitsnack. Hon hade visst hittat en london-hunk under sin vistelse där. Jättekul tyckte jag men när jag fick höra resten av storyn kom jag fram till en sak. Det är inte bara svenska män som svinar och ljuger. Inte heller nöjer dom sig med en partner i taget.


Den här killen och min kusin hade visst dejtat under flera månader. Dom träffades när hon åkte dit för att jobba som bartender. Han jobbade också där, jaa det va så pass klyschigt att dom träffades på jobbet. Ohh well, till en början va det visst bara oseriöst ligga efter jobbet men det utvecklades efter ett tag till romantiska dejter med både middag, bio och kvällspromenader hand i hand. Dom sågs regelbundet och allt verkade så himla bra, love was in the air, big time.


Nu till detta svineri. För några veckor sen ringer karln och vill träffa henne omgående. Hon åker hem till honom och över en kaffe berättar han att han under nästan hela tiden dom träffats också träffat en annan. What? Alltså, hur lyckas dom jävlarna? Varför ger dom sig ut på så pass djupt vatten och den största frågan av alla, vad får dom att tro att dom ska lyckas ta sig ur en sån grej levande? Bra frågor det där alltså. Aja, anledningen till att han berättade detta va att han kände sig dum som höll på såhär, fast det tog honom tydligen tre månader att komma på det. Det värsta av allt är att man själv skulle ju känna sig så dum. Så korkad och blåst. Min kusin sa att det va just det som nästan va värst, att känna sig så blåögd. Men come on! Inte ska man väl behöva gå in i en relation med en kille man tycker om och tassa på tå och förbereda sig på att karln om ett par månader kanske ropar in en till spelare på plan.


Tyvärr är man ju lite smått misstänksam hela tiden, mot nästan alla män man träffar. Riktigt illa att det är så. Men det är som jag har sagt tidigare, det finns ytterst få män som nöjer sig med EN. Varenda en är ju upptagen, otrogen och doppar hit och dit verkar det ju som. Vissa kan tycka att om man träffar eller ligger med upptagna män är man minsann medbrottsling men man får ju inte direkt nåt informationsblad om karlns civilstånd innan man ramlar i "fällan". Den infon brukar dyka upp efteråt, när skadan redan är skedd.


Hur som helst är det sinnesjukt att nån kan gå två människor bakom ryggen under så pass lång tid. Ännu värre är det ju att det dåliga samvetet kryper fram först efter TRE månader. Det är oanständigt lång tid.


Nej usch! Svineri på hög nivå säger jag, en sån borde knappast få behålla könsorganet!

Nog om tråkigheter, ska krypa ner i soffan och kolla på en BECK-film. Samlar ju alla åtta man får med aftonbladet varje torsdag. Kul att se dom från början faktiskt, även om man redan sett dom ett antal gånger.

puss


Kommentarer
Postat av: Isabell

amen sister!Är förresten hemma två veckor fom torsdag.Vi kan väl ses nån dag och snacka lite skit!?Hör av dig!Pöss!

2008-03-18 @ 00:51:39
URL: http://starsailor84.blogspot.com
Postat av: k-k-k-kaatiiie!

japp...fucking BS...svineri är ett internationellt språk...dessutom är alla fucking jävla män likadana oavsett state of origin TYDLIGEN!

va? har du tjej? va träffar du henne oxå? va ska du inte berätta nåt för henne? va LJÖG du för mig nu? NÄHÄÄÄÄ! det bore du kankse tänkt på innan du stoppa din PENIS i mig ditt cepe!

hahaha men suck! :D
love!

2008-03-18 @ 13:15:32
URL: http://bloggis.se/lito

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0