Äntligen fredag!

image230

Länge sen man bjöd på en uppdatering. Kan bero på att det enda man styr med numera är typ att jobba. Inget kul alls i värmen men om två veckor kan jag glassa hur mycket jag vill, åh jag räknar ner!

Sommarvärmen har garanterat kommit iaf. Det är sinnessjukt varmt i solen. Hur skönt som helst! Dessutom gick den här veckan jättefort så nu är det visst redan helg. Ikväll blir det antagligen nåt drickbart vid stångån. Är hamnfest där ikväll, vilket mest innebär jävligt billiga öltält och en massa folk. Alltid trevligt! Imorrn bär det av till norrköping, ska ta en utgång där istället för omväxlings skull. Kan va kul att se nåt annat än den här stan.

Med andra ord blir det mycket party i helgen! :)

Ledsen att jag inte är så långvarig och skriver ett roligare inlägg men jag ska fixa iordning mig för kvällen nu och ta mig ut i kvällsolen! När det är fint väder bör man inte spendera allt för mycket tid inomhus framför datorn.

Ha en bra fredag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0