Casual friday

image222

Äntligen helg då! Va iofs skönt med en ledig dag mitt i veckan men herregud så onödigt det kändes att jobba på fredagen. Annat va det när man gick i skolan. Va man ledig en torsdag blev ju fredagen självklart en klämdag med ledighet. Men nu när man är vuxen och jobbar så är det inte riktigt så. Tyvärr. Aja, det va ganska lugnt på jobbet och inte så mycket att göra så man överlevde ju.

Efter jobbet blev det en rätt lugn fredag. Låg väl i luften att man skulle gå ut men sen hoppade vi över det. Så är ju Emelie och Sanna hemma från Norge så alla vi hängde hos Becka. Käkade exotic snacks, kollade på Indiana Jones och jaaa det är klart att vi snackade om män oxå. Vad trodde ni? ;)

Imorrn är det födelsedagsfest hos Ida så stora delar av kvällen igår ägnades även åt att diskutera vad man ska ha på sig, vilka skor man ska ha..osv. Det kommer nämligen massor av folk till den här festen. Dessutom är det mest folk man aldrig träffat så det ska bli mycket intressant och jävligt kul. Är ju alltid roligt att träffa nytt folk. Ska dit ganska tidigt och senare blir det självklart utgång! Är totalt laddad! Fast det är klart, jag vet ännu inte vad det blir för kläder. Måste ge mig in i garderoben och välja ut nåt fabulous. Kan nästan lova er att det blir klänning iaf! Hmm, skor har jag ju så det räcker och blir över så det blir antagligen oxå svårt att välja. Jaha, här kommer jag med mina i-landsproblem. Som vanligt!

Nähä om man skulle ta tag i den här dagen. Har typ bara klivit upp och bytt från säng-läge till soff-läge. Har legat och kollat på don´t stop the music på MTV och hällt i mig massa kaffe. Tror det är dax att hoppa in i duschen snart. Äta måste man ju göra oxå, annars kan det gå illa ikväll.

Hur som helst så har jag inte tid att sitta här och tjata längre. Men ni får ha en kanonbra lördag! Får hoppas jag inte dröjer så länge med att uppdatera helgen här sen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0