Riktiga män

image225

Som ni alla vet pratas det oftast om alla dessa män när jag hänger med mina kompisar. Inte för att nån av oss egentligen lyckats hitta den perfekta än, eller vissa av oss kanske har det men självklart ska det ju alltid vara en massa käppar i hjulen som man måste ta sig förbi först. Jaa det är ju alla dessa käppar vi pratar om, oftast. Sen finns det vissa av oss som ännu inte hittat honom. Sånna "problem" måste oxå pratas om såklart. För det är ju inte alltid lätt det där med karlar, kärlek och grejer. Hmm, jag fattar bara inte vart alla riktiga män håller hus? Vart är dom problemfria hunkarna? Dom snygga men snälla karlarna? Jaa vart i helvete är dom liksom? Vi har självklart pratat och diskuterat omkring det med men inte kommit fram till nåt direkt svar.

Jakten på en riktig man pågår i princip ständigt. Snacket om män härjar hela tiden. Spanandet på männen slutar liksom aldrig. Men om man nu är ute efter en riktig karl gäller det ju att hitta en med alla rätt. Vad är en RIKTIG man då? kanske nån undrar. Den frågan fick jag senast för några dagar sen. Svaret varierar antagligen beroende på vem som får frågan men enligt mig låter det ungefär såhär:

Riktiga män...
Gör saker tillsammans, sätter ihop möbler, kan lyssna utan att avbryta, är handlingskraftiga, menar det dom säger, deffar sina magrutor, tror på sig själva, döper sina penisar, frågar hur man själv mår, lånar ut sin jacka när man fryser, ber om ursäkt när dom gjort fel, förstår sig på Yin & Yang, förstår skillnaden mellan en ursäkt och en förklaring, tror inte på horoskop, fattar hur det fungerar och drar smarta slutsatser, gillar alla teknikens under, bryr sig om sitt utseende i lagom mängd, visar känslor, är nakna så fort dom är ensamma, förstår sig oftast inte på mensvärk, tycker om att laga mat om det slutar med sex, gillar att shoppa om det slutar med sex, kan tänka sig att kolla på romantiska filmer..om det slutar med sex...äh va fan! Riktiga män gillar, tycker och gör allt jag nyss räknade upp. Bara det som sagt slutar med sex..

Oj, jag skulle kunna fortsätta flera rader till men då skulle ju detta inlägg bli oändligt långt, orka!? Ohh well, det är väl iaf mitt svar i "korta" drag. Ta det med en nypa salt för jag va väl iofs inte helt och hållet seriös nu. Hur som helst kan man väl inte hitta nån med alla rätt men å andra sidan är man ju inte perfekt själv! Fast jag gillar ju dock när saker slutar med sex..! ;)

På tal om nåt annat så undrar jag varför den underbara värmen försvann idag, kom tillbaka omgående!!! Är iofs okej när man jobbar. Hoppas däremot att det är sommarvärme när jag har semester. Tänk om det regnar och har sig då!? Nae det är ju inte ens roligt alltså.

Nähä om man skulle kolla lite TV då innan man kryper ner i sängen. Är sjukt trött, sov dåligt som vanligt i natt. Så är det oftast i veckorna. Kan ibland inte komma till ro. Lite jobbigt men det blir nog bra till sist.

Aja, man har iaf överlevt måndagen. En dag närmre helgen. Jisses så positiv man kan vara då.

puss

Kommentarer
Postat av: Lizette

Tjeeenare tjenare... Niice.. ;)
Hoppas allt är fint!

2008-05-13 @ 17:15:42
URL: http://gotsome.blogg.se
Postat av: k-k-k-kaatiiie!

såna män finns inte! dom är en myt! haha!

2008-05-14 @ 11:27:12
URL: http://bloggis.se/lito
Postat av: Marie

Klart som fan dom finns....har faktiskt lyckats hitta en=)

2008-05-15 @ 18:12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0