Twenty-fucking-three



Jaha nu va man 23 då. Frågan om "hur det känns" får man ju varenda födelsedag och jag kan upplysa alla blivande 23-åringar att det inte känns av överhuvudtaget. Än så länge är det ju ingen skillnad, kom igen med den frågan när jag börjar dra mig över 30 istället. Då ska jag verkligen tala om hur det känns! Närå, men det va iaf en bra födelsedag. Bjöd som sagt på morotskaka idag på jobbet och alla tyckte det blev gott, så pass att dom smällde i sig allt. Jag avstod dock från kaka men det va ju trevligt att alla andra uppskattade den.

Sen blev det lite firande här hemma med smörgåstårta och massa fina presenter. Fick presentkort på kläder, smycken, pengar, grymmaste duschdraperiet med New York-motiv (såklart, my favourite) och så fick jag pengar till ett kort på simhallen så jag kan simma hela vintern och hålla mig i form. För jag kan ju inte fortsätta med min powerwalk när den jäkla snön kommer. Såå det va bra presenter! Är totalt in love i mitt snygga duschdraperi, är en stor svartvit bild på Brooklyn bridge. Sjukt fint.

Nu har jag precis diskat undan och ska snart lägga mig i soffläge och kolla TV lite innan det är dax att sova. Imorrn blir det fest. Jag är laddad för helg kan jag lova!

Tack föresten för alla sms jag fått idag, har tyvärr inte kommit mig för att svara på alla men glad blev jag iaf! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0