Temptation Island?



För ett tag sen fick vi en ny kock på jobbet, vi kan kalla honom kort och gott för Kocken. Första gången jag såg honom tänkte jag mest på hur snygg han va men placerade honom ändå i facket med ögongodis med tanke på att man helst ska hålla sig ifrån att flörta på jobbet plus att karln dessutom hade ring på fingret. Hur som helst så låg han väldigt lågt i början, mot alla. Han sa inte speciellt mycket, iaf inte om annat än jobbet. Personligen pratade jag nästan inte alls med honom, blev mest lite kallprat sådär i fikarummet nån gång. Fram tills för några veckor sen..

Det började med att Kocken lite fräckt frågade mig en måndag om jag fått mig nåt under helgen. Till och med jag som inte är speciellt blyg när det gäller att snacka om sex blev nästan lite chockad av frågan och visste inte riktigt vad jag skulle säga. Tills det hände igen måndagen efter, samma fråga. Dessutom slutade det inte där och med den frågan utan det har bara fortsatt. Han frågar om det ena och det andra fast han inte borde, han antyder saker, han kläcker ur sig den ena kommentaren efter den andra och ALLT kretsar kring sex. Dessutom skickar han en massa blickar som gör att man känner sig mer eller mindre naken. Alltså detta hade varit lite smått kul, spännande och flörtigt om han inte hade varit gift! För visst, han är sjukt snygg. Riktigt manlig och allt men seriöst, det är inte okej att säga sånna saker som han häver ur sig när man är ringmärkt. Jag hade inte uppskattat om min äkta man hade hållt på så som han.

Jag skulle kunna räkna upp i detalj vad det är han säger men det blir nog lite rörigt. Dessutom säger han ju så jäkla mycket, på senaste tiden har det varit flera saker varje dag. Först trodde jag det va nån grej han höll på med mot alla men jag har frågat dom andra på jobbet och han pratar tydligen inte sådär till nån annan. Jag borde känna mig smickrad och en liten del av mig gör nog det. Samtidigt känns det så fel. Han är som sagt GIFT. Med andra ord ska man inte hålla på med sexuella anspelningar mot nån annan än den man är gift med.

Grejen är att jag vet inte vad jag ska säga riktigt, oftast blir jag chockad när han säger nåt. Blir lite sådär -ursäkta vad sa du!? sa du verkligen såå? frågade du mig verkligen det?..osv. Hmm får se hur länge han tänkt hålla på.

Jisses, jag förstår inte hur upptagna män ständigt lyckas dyka upp i mitt liv. Va fan är det om? Är det meningen att jag aldrig ska hitta en "egen" karl? Är det meningen att jag ska agera ett vandrande temptation island för evigt? Nej, nu kanske jag överdrev. Fick det att låta som att precis alla upptagna män ville ha mig. Va inte riktigt så jag menade men Kocken är inte den första kan jag säga. Iofs vet jag inte svart på vitt om han menar nåt med alla sina anspelningar men det börjar bli svårt att tro nåt annat kan jag säga.


Anyway, jag hoppas att det finns några män där ute som är nöjda med det dom har! Dessutom hoppas jag att min framtida man nöjer sig med mig och BARA mig.

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

90 procent av alla kockar är överkåta. det är svart på vitt. inte ens byggarbetare kommer i närheten.

2008-11-05 @ 22:33:41
Postat av: hej

Ta honom då! :P

2008-11-06 @ 20:00:38
Postat av: Anonym

de vill bara knulla

2008-11-06 @ 23:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0