Same old, same old



Jaha då va det redan onsdag och halva veckan har gått. Det går så jäkla fort numera tycker jag, nästan läskigt fort. Hinner ju knappt med. Just nu händer det inte mycket nytt, same old, same old liksom. Jobbet rullar på och går bra, helgerna har bjudit på ganska mycket fest på senaste men vem klagar!?, jag håller i med min dagliga powerwalk, har fyllt på garderoben med lite nya kläder fast jag inte har råd, Kocken fortsätter med sina fasoner (om man nu kan kalla det för det!?)..osv osv. Med andra ord är det ganska vardagligt just nu men det är väl så det ska vara på hösten. Då har man ändå ingen lust att härja omkring utomhus för då ska man tydligen gå i nåt slags ide som en liten björn. Jag menar, på sommaren händer det ju grejer hela tiden. Då kan man spontant ta ett glas på en uteservering efter jobbet eller bara hänga på stan i solen, ta en kaffe och spana på heta män. Åh ge mig sommar NU!

Nåt som är roligare än att det är för långt kvar till sommar och sol är att imorrn fyller jag år! Yes, imorrn blir jag 23, vilket iofs inte är nåt speciellt men va fan. Jag va iaf extremt ambitiös idag och spenderade hela kvällen med att baka. Eftersom jag själv har ett så pass litet kök att det knappast kan räknas som kök (plus att jag använder min ugn som förvaringsutrymme) va jag lite fräck och åkte hem till päronen och lånade deras kök. Blev morotskaka för hela slanten, tre stycken till och med! Kände mig riktigt duktig förstår ni. Så imorrn ska jag tvinga alla på jobbet att äta morotskaka! På kvällen kommer familjen och några kompisar förbi och dricker kaffe. Sen fortsätter firandet med festligheter hela helgen!

Nu ska jag sova!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0