My favourite stuff




Surfade runt lite i bloggvärlden och upptäckte att det visst va populärt att fylla i just denna lista och jag vill ju inte vara sämre, so here we go!

KLÄDER
Skor: Pumps, stövlar, högklackat..osv
Sneakers:  Jag pysslar inte med sånt
Jeans: Nja hellre kjol
T-shirt: Äger bara några få i tråkiga basfärger
Underkläder: Hipsters i spets

ACCESSOARER
Väska: Friis & Company
Plånbok: Min Louis Vuitton (som tyvärr är trasig)
Solglasögon: Pinsamt billiga från Cubus
Klocka: Har faktiskt ingen, det förklarar varför jag aldrig håller tiden

TEKNIK
Tv: Jaa ingen platt jävel iaf, fast jag borde skaffa en
Stereo: Den står i förrådet, musiken kommer från min dator istället
Mobiltelefon: Sony Ericsson W580i
Mp3: Mobilen
Dator: Packard Bell laptop

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: Palmolive
Parfym: DKNY be delicious
Shampo & Balsam: Sunsilk
Hudkräm: Coconut body butter
Vitamin: C vitaminer
Huvudvärkstablett: Iprén

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Ramlösa blåbär
Vin: Helst vitt
Bröd: Pågen "Javisst" och WASA sportknäckebröd
Choklad: Marabou mjölkchoklad med nonstop
Glass: Nogger

HEMMA
Säng: 120 från IKEA
Lakan: Vita
Espressomaskin: Har ingen, håller mig till vanligt kaffe från min kaffebryggare
Kylskåp: Electrolux

MEDIA
Magasin: ELLE
Tv: Desperate Housewives, Sex and the city och Scrubs
Dagstidning: Aftonbladets KLICK (räknas den?)
Sajt: youtube

FÄRDMEDEL
Bil: Nej ingen sån lyx
Taxibolag: Åker sällan taxi
Cykel: Har ingen, efter att ha fått två cyklar stulna lägger jag ner detta och GÅR istället

ÖVRIGT
Frisörsalong: Behöver ingen när jag har två frisörer i min vänskapskrets
Bank: Swedbank (vem fan vill veta det?..haha)

Det var allt, bara en massa ointressanta saker som ingen vill veta men va fan, kom igen och gör listan ni med! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0