I've had a little bit too much..



Åter igen måste jag be om ursäkt för dålig uppdatering. Det börjar bli tjatigt, jag är en dålig bloggerska helt enkelt. Jag kan iaf erkänna det.

Hmm ska försöka återskapa lördagen i ord här. Eftersom the big party skulle starta vid 18 med middag och grejer så va man i princip tvungen att ligga ett bra steg före så jag, Becka och Linn började pimpla vin redan vid halv 4. Jag va tydligen törstig och hällde i mig en hel flaska på ganska kort tid. Resultatet blev berusat så vi anlände till festen med en liten smygfylla som toppades och fylldes på med en välkomstdrink med äpplen i som smakade lök. Inte jättegott men dom va ju gratis, jag klippte två stycken. Sen åt vi middag, jättegod buffé med massa smarriga grejer. Sen blev det mingel och mera drickbart. Va riktigt trevligt!

Drog till Platens innan 23 och tog en gratis stämpel för att sen dra tillbaka till festen. Sprang där fram och tillbaka men avslutade självklart kvällen på Platens bland hur mycket folk som helst. Köpte en svingod shaker med hallonsmak, inte ofta man är lyxig på krogen men lördagen va ett undantag. Va så jävla rolig kväll. Träffade massa folk från skoltiden som man inte sett sen typ 1947. Det roligaste va ju att dom inte kände igen verken mig eller Becka. Så jävla kul, med tanke på att dom såg precis likadana ut. Nästan iaf, haha!

Drog hem precis när man skulle ställa tillbaka klockan till vintertid så man kom ändå hem ganska tidigt. Va lite snurrigt i skallen när jag kom hem och hes som fan va jag. Så blir det jämt när man ska försöka prata med folk på krogen, då skriker man sig ju helt hes. Aja, somnade jävligt gott. Drömde att jag hade ont i huvudet, vaknade upp och insåg att det inte bara va en dröm. Fy fan vilken huvudvärk jag fick på köpet då. Mitt huvud gjorde fan ont hela söndagen. Kunde inte ens skratta utan att det kändes som att nån slog mig i huvudet. Inte bra att blanda en massa olika alkohol, skulle hållt mig till enbart vin. Då blir jag nästan aldrig bakis. Efter lite mat och soffläge blev man iaf lite mer pigg.

Jaha snart har man tagit sig igenom en hel vecka och det är dax för helg igen. Så jävla gött! Vet bara inte än vad som händer. Men det lutar åt nån slags utgång imorrn iaf. Är ju halloween på lördag och det finns lite olika alternativ då men jag vet inte än, jag borde veeerkligen ta det lugnt. Egentligen.

Nähä nu ska jag fortsätta sura över det vidriga vädret. Det snöar liksom ute! Va fan är det om? Jag blir förbannad! Jag vill inte frysa, jag vill ha sommar och sol tack! Blä!

puss

Kommentarer
Postat av: Bell

Jag vill med ha sommar!!Men isf vill jag ha samma sommar som vi hade i år, för det var världens bästa!!!SAKNAR DIG GUMS!!!!!!!!!!!!

2008-11-01 @ 16:59:50
URL: http://isabellilondon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0