A real turn off



Blev en liten spontan utgång igår. Jag och Bella hängde på Harrys och minglade runt. Skapligt nyktert men riktigt trevligt måste jag säga.

Okej nu till the thing. Mot slutet av kvällen hängde vi på dansgolvet en stund och helt plötsligt kommer det fram en kille, han går raka vägen fram till mig och sätter igång världens förhör. Namn, ålder, adress, humör..osv. Dessutom svarade han på sina egna frågor, fast jag inte frågade tillbaka. Aja, jag kände att det blev lite smått påfluget så när han frågade om i skulle sätta oss ner och prata om livet (?) försökte jag lite snyggt avstyra det hela. Men karln låg på som en ångvält och ville absolut att vi skulle ses utanför senare. Bla, bla, bla, efter mycket om och men gick han fast det va efter två försök till att kyssa mig. Han lyckades dock inte pricka in nåt hångel då jag upprepade gånger vände kinden till. Så visst, han fick äran att ge mig två pussar på kinden men mer än så lyckades han inte med. Ohh well, han gick och vi dansade vidare.

När vi sen ska gå ut träffar vi två killar från Stockholm som börjar fråga om vart Linköping gömmer sina svartklubbar. Där hamnar jag i en diskussion på låg nivå. Försöker förklara för dom att det inte funkar som i stortstaden och dom tror mig knappt när jag påstår att efter 3 har man fyra alternativ, leta efter ett fem-i-tre-ragg, äta kebab, leta upp en efterfest som antagligen inte är rolig eller gå hem och sova. Iaf mitt i våran diskussion dyker den där påflugna karln upp, igen!

Då sätter det igång, det mest avtändande en kille kan få för sig. Nämligen att tjata. Seriöst, det är verkligen en riktig turn off. Han tjatade hur länge som helst om att han ville följa mig till dörren (yeah right), han ville att vi skulle "promenera i månskenet", japp exakt så sa han. Jisses, han gav sig verkligen inte. Tjat, tjat, tjat! Jag tackade gång på gång nej men detta räckte visst inte som svar. Till sist krävde han en bra ursäkt, what!? Sen när måste man förklara VARFÖR man inte vill gå hem och ligga med vilken karl som helst? Fick iaf dra till en ursäkt och den köpte han, nästan iaf. Herregud, tror män på fullaste allvar att dom ska få sig nåt genom att tjata? Skulle dom mot alla odds få det så kan man ju undra hur det känns att få sig nåt man faktiskt tjatat sig till. Nej usch, jag gillar INTE män som tjatar. Det är som sagt riktigt avtändande. Nu hade jag iofs inte tänkt gå hem med honom i vilket fall som helst. Han brände redan sina chanser lite i början när han körde sina 20-frågor. Nej tack till påflugna och tjatiga män.

Det hela slutade iaf med att jag gick därifrån och att ha såg ledsen ut. Stackars honom liksom. Han fick inte som han ville. Bu-fucking-hu!

Det finns män som sköter det snyggt och som vet exakt hur dom ska göra för att vi ska falla men en sak kan jag tala om. Dom är inte många, tyvärr!

puss

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Nämen?! Vems blogg snubblar man över så här på kvällskvisten? Trevligt trevligt =) Allt bra med dig? Blev det utgång i helgen?

Kram Cissi

2008-09-15 @ 21:36:22
URL: http://metrobloggen.se/tinseltown

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0