Oh cry me a river



Sådär, nu va man på plats igen då! Jag har iofs inte varit så fruktansvärt bra på att blogga i allmänhet men nu har jag verkligen inte kunnat sen i torsdags. Min (jävla) kära dator fick för sig att gå sönder då förstår ni. Jaa den ville liksom inte längre samarbeta. Inte heller hjälpte det att ta till våld.

Skoja bara, jag visste att den inom kort skulle gå sönder med tanke på att den inte va direkt ny. Ohh well, istället för att sura ihop totalt blev det raka vägen till PC city för att köpa en ny. Jag är ju som alla kanske vet totalt nollställd i datorernas värld men som tur va fick jag hjälp av ett antal karlar på PC, tackarr! Blev en bärbar svart sak som fungerar desto bättre än den gamla. Man fick desvärre ingen karl på köpet, faaa aaan! haha :P

Så nu kan jag bjuda er på mitt blogg-svammel igen och jaa, jag ska bli bättre på att uppdatera! :)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0