"Twenty-something guys"



Bad blogger, I know!

Ska friska upp mitt minne och gå igenom helgen tänkte jag. Fan jag får skylla mig själv som skjuter fram dessa uppdateringar alltså.

Ohh well, blev iaf efter mycket om och men fest hos mig. Skulle blivit i Ljungsbro men det hela förflyttades hit, 15 pers i min inte så stora lägenhet. Jaa det va rätt livat, mycket alkohol och trasiga glas samt djupa diskussioner, fyllebråk, ett jäkla spring och allmän brutal kalasfylla hos dom flesta. Men det va rätt kul ändå.

Sen har vi det här med E oxå, som är så förbannat söt, trevlig och go på alla sätt och vis, MEN vi är inte alls på samma nivå. Jag kom fram till det både i fredags och nu i efterhand. Visst, man ska inte klaga på att han är blyg för det har ju sin charm det med, men jag är verkligen raka motsatsen. I dom flesta fall brukar jag lyckas få blyga killar att släppa lite på blygheten och börja snacka. Men när det gäller E känns det extra svårt. Dessutom befinner vi oss helt olika i livet och även om jag inte såg det som ett problem i början när jag fick upp ögonen för honom har jag funderat på det en hel del nu. Jag kom då fram till att jag behöver en karl som är mer lik mig, både i sättet och i livet. Låter säkert djupt och seriöst men det är så. Hade ett litet snack med en av hans kompisar och han sa att E kanske ännu inte vet hur han ska hantera nån som jag. Med andra ord, nån som är lite äldre än han (E är 20). Med tanke på att han bara dejtat sånna som är yngre än han själv tidigare. Som är allt annat än vad jag är, som typ inte säger emot honom, snackar i onödan och inte ställer ett enda krav. Visst, är han van vid det kan jag förstå att det blir lite annorlunda att träffa nån som är totalt tvärtom. Dessutom sa han att det faktum att han är blyg inte heller gör det så lätt för honom.

Jag pratade ju självklart med E i fredags och så men det blev bara konstigt. Så det va bra att kvällen slutade som den gjorde känner jag i efterhand. Alltså att han åkte hem till sig. Nej jag ska nog hålla mig ifrån det där med "Twenty-something guys" tror jag. Som sagt, han är hur fin som helst men jag lägger ner detta.

Jag behöver en riktig jävla man!

puss

Kommentarer
Postat av: anonym

Kanske lika bra att lägga ner då och hitta en riktig man! Frågan är bara vart man kan få tag på dem??

2008-09-04 @ 23:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0