This years love had better last



Jaha nytt år, nya tag då!?

Blev en lyckad nyårskväll igår tycker jag. Jag, Becka, Bella och Emelia käkade god middag och drack vin. Sen gick vi igenom året som varit var och en. Personligen kom jag fram till att 2008 va året då det måste hänt mest saker och störst förändringar i mitt liv. Fast mest till det positiva. Vi toppade årskrönikan med en omgång av fjortis-hävar-leken "Jag-har-aldrig". Nivån va oanständig och inte helt oväntat blev det en massa snack om män, sex, penisar, pojkvänner, ex, andras pojkvänner, gamla ligg, dåliga ligg, roliga sexminnen osv. Typiskt oss men så jävla kul. Det är tur att ingen av oss är känsliga för att prata hit och dit om sånt för när vi väl kommer igång med sånt snack finns det knappt nån hejd på det hela.

Iaf, sen kom två kompisar till Bella och strax efter det ramlade lite mer folk in. Firade tolvslaget på balkongen som champagne och en, två och tre cigg och med Abbas "Happy new year" spelandes på youtube. Med andra ord, det ultimata tolvslaget.

Efter tolvslaget blev det som väntat lite segt. Så blir det alltid på nyår. Man börjar så jävla tidigt med det drickbara (jaa, och dessutom är vi ju inte 20 längre..) så efter 12 är man ju i princip redo att sova. Men vi orkade hålla igång till ungefär 2 iaf. Bra jobbat, men fan va trött jag va då alltså. Somnade på en sekund när jag kom hem. Vaknade vid halv 1 och kände mig ganska pigg och inte ett enda spår av bakfylla. Tackarrr!

Just det, I´ve got som news! I tisdags kom världens finaste M hit. Blev som vanligt mysigt. Dessutom pratade vi lite allvar och kom väl fram till att det verkligen är han och jag. Vi har ändå träffats i nästan en månad och båda är sådär löjligt kära. Det kändes lite konstigt att diskutera sånt, alltså hur man ska ha det. Vilket så kallat "fack" man ska placera sig i. Men det gick ganska fort och smärtfritt, haha. Närå men det kändes bra. Däremot känns det konstigt, att JAG av alla har skaffat mig en pojkvän, på riktigt. Men samtidigt som det känns ovant så är jag just nu lyckligare än nånsin. <3

Nähä, nu ska jag ta tag i den här första dagen på året. Blir att hoppa in i en dusch och dricka ännu mer kaffe.

Jag tror att 2009 blir ett förjävla BRA år!

puss

Kommentarer
Postat av: Bell

Klart det är Han och Du.Världens finaste måste ju hålla ihop för tusan.Puss påre pyttewäka!

2009-01-03 @ 01:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0