Welcome to lalaland..



Oj jag har egentligen så jäkla mycket att skriva om. Dels är det saker som varit jobbiga, saker som är för underbara för att kunna beskrivas alls men även en massa vardagsgrejer och som ni förstår behövs det sjävklart en stor resumé av senaste helgernas bravader.

Men det känns så långt borta och inte alls sådär aktuellt som det ska vara när man berättar om det. Kan bero på mitt icke täta bloggande. Nu kan jag iofs skylla på att jag och mina vänner hängt en hel del under allas ledighet plus att jag är töntigt nykär just nu. Två bra anledningar att dissa datorn, eller hur!? :)

Känns verkligen som jag svävar på små rosa moln just nu i ett enda stort "lalalaaand". För en gång skull känns det verkligen som mitt liv rullar på ganska bra. Självklart är det alltid småsaker som dyker upp då och då men i största allmänhet kan det nog inte kännas mycket bättre än vad det gör nu. Bara en sån grej som att man har kunnat hänga ofta med alla kompisar betyder så sjukt mycket. Speciellt när vi alla va lediga ungefär samtidigt och nästan lika länge. Vi har verkligen tagit vara på den tiden och gjort sånt man aldrig hinner annars. Typ fika på stan, fönstershoppa, prova skor, luncha, laga mat, spela TP och dricka vin, spontant bjuda in oss själva på en random fest, grädda banana-pancakes mitt i veckan, äta bakfyllemat och vara allmänt bakis tillsammans, planera våran resa till Alicante..osv, osv. Helt jävla lovely med andra ord!

Kärleken rullar oxå på. Jag kan inte låta bli att kvittra lite, ska försöka att inte bli tjatig men va fan. Jag har verkligen aldrig varit såhär kär i nån karl. Världens finaste M är det bästa som hänt mig när det gäller kärlek och det känns verkligen så jävla bra. Han har precis ALLT jag vill att en kille ska ha. Han gör mig fruktansvärt lycklig, så pass att jag nästan spricker av lyckorus!

Åh det känns nästan förbjudet att vara såhär lycklig men samtidigt tillåter jag mig själv för en gång skull att vara det. <3

Med risk för att segla iväg och bli fööör sentimental kan jag ju tråka ut alla med vardagsfakta istället. Min plånbok är mer eller mindre tom och jag kan nästan lova att det ekar i den om man ropar "hallå!?", mitt kylskåp är även det tomt, jag behöver fylla min garderob med massa nya kläder, jag behöver inte några nya skor men det är klart att jag inte skulle tacka nej till ett par sprillans nya om jag RÅKADE hitta några, jag har vänt totalt på dygnet i helgen som va och behöver egentligen försöka sova typ nu. Men först ska jag hoppa in i duschen.

Sjukt intressant information, eller hur!? :)

puss

Kommentarer
Postat av: Bull

Hihi, lovely att vara lycklig gums!!jag är där med nu ju!!I love it!!saknar dig!

2009-01-20 @ 18:46:34
Postat av: Anonym

var inte du ute efter en äldre man?

2009-01-20 @ 20:16:30
Postat av: bill

vad händer här? ingenting

2009-02-17 @ 11:22:16
Postat av: Anonym

ameh kom igen nu! JOBBA

2009-03-13 @ 00:25:32
Postat av: Anonym

ekoooooooooooooooooooooooooooooooo!

2009-04-20 @ 00:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0