Äntligen!



När jag såg filmen "Män som hatar kvinnor"  första gången blev jag helt såld! Helt sjukt bra film! Jag blev riktigt imponerad! Visst, den är fruktansvärd och själva storyn är hemsk men den är ju såå spännande och skådespelarna gör förjäkla bra ifrån sig! Hur som helst, efter lång väntan på film nummer två, "Flickan som lekte med elden" fick jag äntligen se den igår! Jag, M, Bella och Christoffer gjorde en helkväll och gick då som sagt först på bio. Vi va överens om att den va riktigt bra den här med. Nu bara längtar man tills den tredje filmen släpps men det är inte förrän den 27:e november! Åh, hoppas det går fort! :) Hur som helst, sen gick vi till Texas Longhorn och åt så jäkla god middag! För min del blev det chicken fajitas och rött vin sen delade jag och Bella på en oreo cookiepaj och den va inte äcklig kan jag tala om (våra män tog självklart varsin dessert)! Jisses, trodde att jag skulle spricka där ett tag. Länge sen man åt så mycket och såå gott! :D

Efter maten beställde vi lite mer drickbart och satt och snackade och hade riktigt trevligt! Har ont i magmusklerna idag efter allt skratt igår! Det va lätt den bästa lördagskvällen på länge! <3

Måste dock erkänna att mitt huvud kände av vinet imorse, haha :P Fast nu har jag druckit kaffe och fått i mig frukost så det börjar släppa! Planerna för idag är långpromenad i höstsolen och sen är det mycket möjligt att jag och M ger oss på lite bakning (igen). Är ju tydligen kanelbullens dag så man kanske skulle baka en omgång, dagen till ära! :D Vi får se!

Först och främst ska jag dricka ännu mer kaffe och ta en lååång dusch!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0