Lättroad

Jag kan verkligen inte sluta skratta åt det här klippet från Nile City! Jag och Bella fick nån Nile City craving för ett tag sen och plöjde några gamla klipp och denna är våran gemensamma favorit! Så jävla kul. Har haft sämsta eftermiddagen på jobbet idag så jag behövde skratta lite! :)



-Kolla vikken gulli stään!

Bästa! hahahah! Bull, jag vet att du oxå skrattar just nu! :D

Jaa det va allt för mig denna dåliga idag, eller nej jag måste ju berätta att vi hade visning på våran lägenhet i veckan och det gick bra så nu väntar vi bara på att hyresvärden ska ordna ett kontrakt och ge oss ett datum för våran flytt! Åh jag lääängtar! Jaa så förutom att det blev en jobbig eftermiddag at work har jag inte så mycket att klaga på! Dessutom är det snart Idol, yes! :D

puss

Kommentarer
Postat av: Bull

Om jag skrattade??!?Eeeehh JAA!:) hahahhahahhha

2009-10-01 @ 22:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0