Fredagsmys



Äntligen är det fredag! Denna vecka har varit så fruktansvärt långsam och seeeeg men nu jäklar är det helg! Svängde förbi Bella på vägen hem från jobbet för en kaffe och lite skitsnack <3 Nu kom jag precis hem och hittar M som för omväxlings skull har placerat sig i köket. Javisst, han har utlovat en hemlagad middag utan min hjälp, tror inte ens att jag får lägga mig i, haha :P Så himla söt! Köket ser ut som ett bombnedslag och det är mjöl på större delen av golvet, hela lägenheten doftar vitlök och det skramlas och har sig där inne. Det enda jag vet är att det blir hemlagade köttfärspiroger, sallad och ett glas vin, mums! Ska bli gott! Det brukar ju annars vara jag som styr och stället när det gäller matlagningen, kan iofs hända att vi lagar mat tillsammans men då är det ändå jag som har huvudansvaret. Jisses vad arbetsmässigt det där lät! Nae men vi kvinnor brukar oftast vilja ha kontroll just i köket så detta ska bli riktigt intressant, men jag tvivlar inte på att det blir hur gott som helst! :)

Efter maten blir det nog Idol och massa mys! Jag fryser som aldrig förr så det är möjligt att det blir ett skumbad oxå, romantiskt värre! :D

Hoppas ni har en trevlig fredag!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0