Många bollar i luften



Ber om ursäkt för dålig uppdatering! Många kanske trodde att jag gick från att vara lite febrig till att bli dödssjuk men så va inte fallet. Däremot blev jag hemma i en hel vecka :( Kom tillbaks till jobbet med nya krafter i måndags.

Kan upplysa om att vi fått info om att den 31/10 ska våran lägenhet vara tom och den nya kommer antagligen vara proppfull med en massa kartonger som står i en enda röra, precis som det ska vara när man flyttar! :) I veckan har vi fått några punkter på checklistan avklarade. Har köpt ett soffbord, ett köksbord, en TV-bänk, lite tavlor och en TV. En ny soffa blev beställd förra veckan. Har snart köpt ett helt hem! :) Nae men det känns bra, kommer nog bli riktigt fint när vi kommit iordning. Ska gå och välja tapeter med och alla vet ju att bara lite nya tapeter kan göra såå mycket i en lägenhet. Det kan få vilket gammal lägenhet som helst att verka sprillans ny! :)

Hmm vad har jag sysslat med förövrigt!? Känns som jag inte gjort annat än jobbat och planerat för lägenheten. Tränat allt för dåligt har jag gjort, usch! Måste bättra mig! Brukar iofs försöka gå en powerwalk om jag inte tar mig till gymmet, då får man inte lika dåligt samvete! :)

Nähä jag ska inte sitta av mer tid här nu. Måste ta tag i den här dagen, ska börja med att hoppa in i duschen!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0