När man ofrivilligt fångar dagen..


Vaknade upp innan tio idag, trodde jag. Glömde naturligtvis att ställa om klockan igår så klockan va ju strax innan NIO. Eftersom jag redan att gått upp och fått på mig linser så kunde jag inte somna om så jag gjorde iordning en god söndagsfrukost och sen väckte jag M. Egentligen skulle vi åkt ut till Siba idag och hämtat våran nya TV men det blev ändrade planer på grund av en massa krångel så vi skjuter på det till senare i veckan. Men för den saken skull har vi absolut inte haft en lugn och skön söndag direkt. Vi gav oss på att rensa klart i garderoben och förrådet. Jisses säger jag bara, så mycket skit man samlar på sig! Det tog seriöst nästan tre timmar att rensa förrådet, om man räknar med alla vändor vi tog till containern med allt skräp men ordning och reda blev det minsann! Känns såå skönt, nu är det bara saker vi ska ha i nya lägenheten kvar. Inget skräp eller kan-va-bra-att-ha-NÅN-gång-grejer kvar alls, jag gillart! :)

Efter allt städ och rens va man rätt seg i kroppen, då belönade vi oss med att laga tacos! Sen blev det en promenad och efter det tog vi ett bad, mys! <3 Nu har vi laddat upp med melon och vindruvor och ska snart placera oss i soffläge. Äntligen! :)

Antar att det blir full fart även denna vecka. Kommer ägna mig åt jobb, packa grejer, åka till banken, ta en sväng till IKEA, förhoppningsvis träna! Puh! Blir trött bara av att tänka på allt man ska styra med. Nåja, man får sätta sig ner och andas sen när man är i fas och börjar komma till sin rätt helt enkelt :)

Nej nu väntar M på mig i soffan, bäst jag stänger ner här.

Ha en mysig söndagkväll :)

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

va hände?

2009-11-09 @ 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0