Back in the game



Oj kära dagbok, (läs blogg) det va så länge sen jag slog mig ner här och delade med mig av mina tankar att jag knappt minns hur man gör. Hade nästan glömt bort att jag faktiskt har en blogg. Mitt egna skrivande tog jag en extremt lång paus ifrån men under denna långa period har jag fortfarande varit en trogen bloggläsare, jaa jag läser inte varenda blogg som existerar men jag har allt mina favoriter. Hur som helst, för några dagar sen kände jag att det nästan kliade i fingrarna. Jag fick verkligen lust att blogga. Så here we go again.

Lovar att iaf försöka hålla det vid liv. På tal om liv så har det ju självklart hänt en hel del i mitt. Om jag kallade det spännande sist jag aktivt bloggade är det nog inget mot vad det är just nu. Ojojoj, jag har mycket att uppdatera om. Det får dock bli en resumé av dom senaste månaderna vid ett senare tillfälle. Är ledig från jobbet idag och planerar att spendera så lite tid som möjligt vid datorn.

Men var så säker, uppdatering kommer! Då ska ni få höra "the story".

puss

Kommentarer
Postat av: Bell

Hell yeah!!!"Kom igen då,snygging"!!!!!:)

2009-09-19 @ 14:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0