Oh happy day!



Åh jag är såå glad! Vi kollade ju på en lägenhet i onsdags och den visade sig va jättefin så vi tackade JA! :) Dessutom sa min hyresvärd att det finns en person som är intresserad av min lägenhet så får vi loss den fort kan det nog bli flytt snart, hon som bor i lägenheten vi vill ha ska flytta redan i slutet av oktober så jag hoppas hoppas HOPPAS vi kanske kan flytta in till första november!? Med lite tur så kanske! :) Ihhh har så mycket planer i huvudet nu vad det gäller inredning, lägenheten va väl kanske inte i finaste laget när det gällde tapeter osv men bara man får upp nya tapeter och fina möbler, tavlor tror jag det kan bli riktigt mysigt där. Den ligger på nionde våningen så det va en skaplig utsikt från balkongen, kan nog ha koll på hela stan därifrån!

Förövrigt är det skönt att det äntligen är helg, har varit en tröttsam vecka på jobbet med tidiga mornar och mycket slit och släp. Det har varit likadant för M så imorse hade vi världens bästa morgon. Sov oanständigt länge sen blev det lyxig lördagsfrukost med massa mys i soffan. Älskar när man har tid på sig och verkligen kan njuta av morgonstunden. Hellre det än att slänga i sig en macka och hälla i sig kaffet samtidigt som man klär på sig OCH borstar tänderna, usch! Hatar att stressa. Nae denna lördag började riktigt bra.

Sen blev det en tur till Ikea med Susse och Sara som precis tagit körkort, gick finfint för henne att köra i rusningstrafiken, bra jobbat! Blev en liten kik i affärerna men herregud vad folk det va. Det orkar man inte länge. Nu kom jag precis hem här och ska snart göra mig iordning, det blir tjejmiddag hos Susse ikväll med kyckling enchiladas och vin, mums!

Hoppas ni får en bra lördag!

puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Välkommen tillbaka!! =)

2009-09-29 @ 10:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0