Att blogga eller inte blogga..

Jaa det är den stora frågan! Saken är ju att den frågan har jag behövt ställa mig själv två gånger under loppet av en vecka. I lördags pratade vi om att jag borde blogga mer och nyss skrev Bella till mig på facebook om att jag borde starta upp den igen, plus att Emma har nämt det i ett mail. Min blogg är visst lite saknad och om jag ska vara ärlig (vilket man ska..) saknar jag nog bloggen lite jag med. Saknar att få skriva av mig, saknar att analysera män, saknar att få berätta om alla bravader som helgerna bjuder på, saknar att få skriva om alla kläder jag köper, saknar att få skriva om hur mycket mina älskade vänner betyder för mig.
Jag tror jag redan nu har svaret.
Hej bloggen! Jag är tillbaka..
Puss

Kommentarer
Postat av: Bull

Hell yeah!!!!

2011-02-28 @ 21:34:33
Postat av: Bull

Hell yeah!!!!

2011-02-28 @ 21:34:53
Postat av: Örm

FUCK YEAH!!!!

2011-03-03 @ 07:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0